Často se setkáváme s názorem, že pro propagaci firmy, značky, produktu či služby stačí jen Facebook. Nejčastější argument těchto lidí je: „Na Facebooku jsou všichni“.
Ano, souhlasíme, ale je důležité se na věc podívat z širšího hlediska.
Mimo Facebook je totiž Váš profil špatně dohledatelný. Profil si přes Google (popř. Seznam) najdete, ale většinou jen po zadání názvu. Rozhodně budete mít problém najít profil na klíčová slova (tzn. důležité fráze vystihující Vaší činnost).
Pokud tedy někdo hledá přes Google opraváře ledničky v Praze, je velká pravděpodobnost, že se mu Váš FB profil vůbec nezobrazí a vy tak přijdete o zákazníky.
Známe profily podnikatelů, kteří si postavili klientelu jen díky Facebooku. Rozhodně nemůžeme popírat účinnost tohoto gigantu. Pokud ale potřebujete sehnat zákazníky, je dobré podchytit všechny silné cesty. A to vyhledávače rozhodě jsou.
Pokud si říkáte: „FB je zdarma a za web musím zaplatit desetitisíce“, tak jste na omylu. Společnost UKAŽ-WEB je schopna udělat hezké, kvalitní a dobře dohledatelné www stránky od 2500 Kč.